понеділок, 13 квітня 2020 р.

Практичне заняття Особливості німецького окупаційного режиму в Європі


Практичне заняття
Особливості німецького окупаційного режиму в Європі
І варіант

Завдання 1
Прочитайте текст, дайте відповідь на запитання.
Комюніке Французького Національного комітету 23 липня 1942 р.
«3 жовтня 1941 р. Німеччина почала застосовувати у Франції свої звичайні методи насильства в рамках так званого «нового порядку»… Зараз немає можливості встановити, скільки французів стало жертвами цих методів… Серед методів насильства, які застосовують німці, можна вказати:
1. Масові страти заручників. По всій окупованій території Франції поширилася практика страти від п’ятдесяти до ста французів-заручників за кожного вбитого німця.
2. Насильницьке супроводження французькими цивільними особами німецьких військових ешелонів. Після випадку, що стався біля Каена з одним німецьким ешелоном, навантаженим зброєю, на який було вчинено напад, було вирішено, що надалі французьких цивільних осіб будуть силою розміщати в кожному німецькому поїзді.
3. Масові заслання… Тисячі осіб, що перебували в концентраційних таборах Паризького району, насамперед євреї, були відправлені групами по п’ятсот чоловік до Польщі й окупованої Росії.
4. Репресії щодо сімей так званих «саботажників»…»

Запитання
1. Які методи застосовували німецькі окупанти до цивільного населення?
2. Які цілі переслідували окупанти на захоплених територіях?
3. До яких наслідків, на вашу думку, приводили такі дії окупантів?




 Агітаційний плакат, що закликає боснійців вступати на службу до німецького війська
 Завдання 2
Перегляньте зображення, дайте відповідь на запитання

Запитання
1. Яке явище, характерне для періоду окупації характеризує даний плакат?
2. Назвіть причини значного поширення даного явища в окупованих країнах.
3. Чому, на вашу думку, особливо в кінці війни до німецьких військ активно залучаюлися представники інших національностей?



ІІ варіант

Завдання 1
Прочитайте текст, дайте відповідь на запитання.
Свідчення Янкеля Верніка, в'язня концтабору Треблінка
«До камер розміром у 25 квадратних метрів впускали від 450 до 500 євреїв. Було страшенно тісно. Один напирав на іншого. Заносили дітей, гадаючи, що цим врятують їх. На шляху до смерті в’язнів били, штовхали прикладами, а також залізними палицями.
На них пускали собак, які, гавкаючи, кусалися й кидалися на жертви. Кожен з криком, рятуючись від ударів і собак, сам поспішав в обійми смерті — біг у газову камеру. Ті, що були сильніші, переносили слабших. Шум тривав недовго. Двері з тріском зачинялися, камера ставала могилою. Далі пускали мотор і з’єднували з вихлопними трубами, 15 хвилин — і всі були мертві, навіть не лежали, бо це було неможливо. Стояли, падаючи один на одного. Вже не кричали. Матері і діти у смертних обіймах… Так відбувалося «остаточне вирішення єврейського питання» в Європі…»

Запитання
1. Яку назву отримала політика окупантів, реалізацію якої описує автор?
2. Які ще заходи проводилися нацистами для «остаточного вирішення єврейського питання»?
3. В чому, на вашу думку, заключалися причини таких дій окупантів?

Агітаційний плакат, що закликає українську молодь їхати працювати в Німеччину
 Завдання 2
Перегляньте зображення, дайте відповідь на запитання

Запитання
1. Як називали в німеччині робітників, що приїжджали зі східних окупованих територій?
2. Яка доля очікувала цих людей в Німеччині?
3. Якими, на вашу думку, були причини широкого залучення іноземних робітників у німецьку економіку?



Немає коментарів:

Дописати коментар